2020年10月30日

向舊友致敬

月內之事不少可抒,腦袋一堆雜亂草稿,有些腦壓。細思回省,強國未僱我當五毛,而美帝委託我辦文宣、上街遊行、年前串人鏈傳水樽等行動的支票還在賴數,小弟可能虧本收場,既然有蝕無賺,我又何須給自己過多工餘壓力?遂暫擱筆,且hea再hea,睇下電影、追埋已在日本播完的第二季《半澤直樹》好了。

執拾電腦檔案,偶爾翻閱十多年前網誌舊帖和留言,有些爛gag頗逗趣,現在選些重貼懷舊,輕鬆一下,順向歸隱故交致敬。Salute。

Yahoo Blog (2009/04/20)
【月事】
原擬定每月一帖,為網界立心,為模民立命,為往性繼絕學,為地球開太平;奈何歲月匆匆,小貴不意間已晉更年阿坑之期,月事不暢,儘管情感烈如火、思辨疾如風,唯筆桿子不動如山,欲扑(blog)無力,故摺扑聊充小隱,少談月事。便秘者可用甘油條,月秘者可用乜?未知誰人可舉建議,教小貴重享月事之樂?

舉筆唯艱,偉論即減,月事帖或成季事帖、年事帖,實令網民共哀,可小貴有不忍人之心(註),故當見別處有可議文章或啟發者,會列其連結於此,供方家溯跡品評,以濟饑渴。納納雜雜,本帖故稱《雜錦》,更新不輟。謹告。又,各路粉絲不妨考慮啟動RSS,本扑季事帖即會自動通知,不必心思思常訪。 

註:不忍人之心,即不忍見人受苦受害之心,語出孟子。恐倭人蟲師鬼太郎大人多說英語而不諳漢語典故本義,誤為「對人無耐性兼夾唔抵得人地叻過自己」之謂,故註。

* * * * *

Yahoo Blog (2010/05/06)
【睇醫生】
順蟲大人意,睇過醫生。醫生話我人老眼矇,對D雞毛蒜皮野易忘記,其實係絕對正常;佢話佢有時都忘記收病人診金;佢又話,除非係研究型學者,普通人愛記實丁豉野反而係病喎。

醫生仲即時叫我做咗100題邏輯推理,得分81,佢話正常人得分係80-120,超出120係屬高智,我有81,完全合格,絕唔係老人痴呆,而只係比人蠢D嘅一個正常人。佢再三強調,人老會易對零碎閒事忘失,係自然,毋須食藥。

我話唔係哩,醫生,我個網友話我一定要食,佢話我以前「英明神武、玉樹臨風、風流瀟灑、博聞強記、過目不忘」,而家就好唔掂喎。醫生話:阿貴,我做咗你家庭醫生卅年,你一向都係又蠢又戇居,點會係乜野「英明神武...博聞強記」呢?你朋友個腦袋係咪...唔...你不如叫佢嚟睇下我先啦。

醫生又問:你個朋友有乜行為特徵呀?我答:佢鍾意飲三鞭酒當水。醫生話:就係囉,唔怪得你朋友事事都咁堅持同執著啦,三鞭酒會令人嘅心智、情緒同器官都扯到衡咖,你叫佢嚟見下我啦。

我再問醫生:真係唔使食藥?少少都好吖,或者打枝針吖?佢話:新嘅老人痴呆藥好貴,要留返畀中大前校長高焜先生咖。你係蠢啫,唔係老人痴呆;蠢係無藥醫咖。

然後醫生熱烈咁同我握手,送我出診所。之後我用唔記得畀嘅丁豉500蚊診金開開心心咁去咗食日本料理。驚哩件雞毛蒜皮嘅事又忘失,在此一記。