2020年10月26日

紅樓夢悲曲

《五夜講場 - 文學放得開 2020:枉入紅塵賈寶玉》
(2020-10-22)

12 則留言:

  1. 阿貴,
    古典音樂唔識欣賞,但是都幾喜歡, 不過, 識來識去都是老調,
    慚愧,我唔識這位名家。
    欣賞古典音樂可平靜身心, 可惜, 偶像輸左, 真係無鬼心機聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝香小姐喜歡。
      三首間奏曲來自三套愛情悲歌劇,配合著《紅樓夢》淒絕激盪的劇情發展,倍覺憂傷無奈,哭完就好。

      刪除
  2. 🤣🤣🤣紅樓夢都未睇, 硬加唔識講, 唔通講黛玉葬花咩,
    我叫你開留言, 讓有識知士說一下吧,
    我只是對你那篇八卦日誌有興趣啫。

    回覆刪除
  3. 曹雪芹一開首就題詩描述了紅樓夢:

    滿紙荒唐言,一把辛酸淚。
    都云作者痴,誰解其中味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對。
      不過我自己略嫌其說得太白,也有黃婆賣瓜之嫌,好像以前那些電影廣告:什麼史詩式宏大、千古倫理大悲劇、伊士曼超級闊銀幕、純情玉女靚絕古今,諸如此類,暗示唔睇你就損失。又名稱如甄士隱=真事隱、甄英蓮=真應憐,這些以名託意也有過多「裝飾」之嫌,太戲劇,稍有濃妝之味,此所以我不大敢過早談論《紅樓夢》,或許讀全原著我會有另一種感覺、見解。

      刪除
    2. 阿貴,
      我係唔係無講錯﹖開了留言, 自有高人欣賞,
      我唔識紅樓夢啫, 但是, 高手在民間啊﹗😁

      刪除