2023年9月2日

無綫新聞的仔細製作將外媒都比下去了

自從出現平行宇宙,近五六年我無睱兼看無綫新聞,今日這片段在FB瘋傳,原來其高質已完全追上電視劇的編、導、演的認真。抵讚。

(臉書原帖:https://cutt.ly/3wmXYTDP

13 則留言:

  1. 沒得選擇, 電視台News我看Now TV & Hoi Tv 比較一吓而已,
    2023年Now Tv 信任度65% 排第一, Tvb信任度50% ,幾大都唔睇Tvb.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同羊羊一樣。不過ViuTV(Now新聞)有點窄,佢先讀中央、港府的唱好官稿,然後才是自己的其他採訪;開電視(有線新聞)闊一點,偶然會報Now新聞唔報的外媒觀點。

      新聞主要我睇外媒中文網站,BBC、美國之音、紐約時報、RFA、法廣、德國之聲等。

      刪除
  2. 貴大哥, 為什麼我留言後.下面全頁都是藍色的 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 還是喜歡「帖對帖」(點對點)交流,留言欄已轉返用「嵌入」模式,羊羊見到的藍色可能係我網誌的wallpaper?(PC留言或見,手機或冇?)

      刪除
  3. 好似話係有編導教㗎喎,所以唔好再叫佢做是旦台喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,不是旦,好認真,有特色,真相+娛樂,高質素。

      刪除
  4. 呢啲咁嘅台執笠就真係普天同慶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心那個大台唔喜歡你嘅言論。
      有位林姓網紅,自冠香港抽水王,今日因JPEX搞到一身蟻的那位呢,2022年喺FB寫帖話「香港小姐…9成係豬趴(扒)」 這麼一句雞毛蒜皮的閒話,惹來大台出律師信告佢抹黑、誹謗。哈。大家google下就知。

      刪除
    2. 祝貴大哥 中秋節快樂 ,身體健康 !

      刪除
    3. 謝羊羊。祝中秋節快樂!

      刪除
  5. 今日香港景況,有謂人心盡失,卻有潮語稱「咁係因為你悲觀,我睇到由治及興帶嚟嘅好處」。

    是的。恭喜TVB新聞部頭目袁志偉 在今年「萬千星輝頒獎禮」上跑贏所有娛樂節目裡全部參與策劃、製作和表演的人員,奪取了「萬千光輝榮譽大獎」。有稱新聞在發掘真相、報導事實,跟娛樂節目攀不上邊,但TVB新聞XX兼娛樂化,觀眾開心,有目共賭,袁志偉戴上明星桂冠實至名歸。

    RFA(FB)【TVB新聞部主管袁志偉親領「榮譽大獎」】
    「綽號『花哥』的TVB助理總經理(新聞及資訊)的袁志偉…直言這是首次有新聞部員工獲此獎……」
    https://cutt.ly/qwKgraKh

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬千星輝只係佢哋公司內部嘅annual dinner,乜嘢視帝視后,真係聽到個名都打冷震……

      刪除
    2. 咪就係,觀眾去八卦間私企內部嘅annual dinner下半部自吹自擂抽獎內定遊戲,真無謂,如果觀眾都有份抽, 譬如「慣性收視絕不轉台萬年痴呆觀眾榮譽大獎」,送層樓養老,咁都話睇下啫;最弊係,TVB竟然將私企家事公開任人指指畫畫,令到冇豬肉分嘅員工難堪尶尬,都唔知TVB乜居心嘅,好冇品囉…

      刪除