2019年7月9日

金鐘6.12警民衝突全過程

轉載自:Now TV
【經緯線】《金鐘612》(2019-07-01)
「612警民衝突,警方清場手法受到爭議,事件定性亦起紛爭。示威者是否暴徒、警方有否濫用武力,雙方各執一詞。今集《經緯線》將衝突當日拍攝到新聞片段,按時間地點,重新整理一次,嘗試盡量還原真相。社會有呼聲要求成立獨立調查委員會,現時監察警隊執法的機制,為何未能令示威者信服?」


前溯更早一集,看著林鄭月娥如何將自己政途「送終」。

【經緯線】《誰願同行》(2019-06-23)
「行政長官林鄭月娥當初的競選口號是「同行WECONNECT」。上任即將兩年,由修訂逃犯條例觸發的風波,在過去一個多星期發生了令香港人難以忘記的一幕又一幕,無論數以十萬計市民上街,612警民衝突,以至林鄭月娥道歉不道歉,全世界都看在眼內。今集《經緯線》問問市民,誰願與她同行?」




《專訪自由黨榮譽主席周梁淑怡》(2019-07-09)
「大是大非問題上 需站在港人這邊;一國兩制已變形 西環干預中環;應清楚界定「西環」界線」

14 則留言:

  1. 阿貴, 早晨,

    越看這些暴力場面, 心裡越是憤怒,難平。
    昨天, 林鄭又出來了,廢話一堆,和死不悔改的面孔和態度。
    這的確是, 畢竟一把年紀, 60 多歲人, 怎會輕易為這段日子的波濤而改變﹖

    顯然,她還在拖拉, 繼續不想改變她設計的初心,
    不論這初心是「逃犯條例」 還是6.12 的記者會所言。
    林鄭是無得救。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香,我開始有點想不通:其實林鄭講句「撤回」,香港整個敵對氣氛就會緩和,佢點解死都唔肯講,係中共要脅佢抑或佢真係開始有精神病?如果真係中共逼佢愛國盡瘁,死而後已,打中共的工真係好攞命,有錢都無命享了……

      刪除
    2. 係中共指令林鄭
      不撤回

      刪除
    3. 哈哈﹗ 阿貴甘攪笑話林鄭有精神病﹖
      我覺得係佢個人問題, 好似條例甘,
      大陸都無叫佢做, 但是, 佢叻呀﹗ 我一定要做。

      你睇上次競選時講財政,
      佢對信報記者講, 曾俊華保守, 我地有大把錢,
      唔夠呀﹗ 我地可以賣地鐵呀﹗ 賣~~~
      輕挑非常, 她究竟有無想過有甘容易﹖

      刪除
    4. 其實我一直相信林鄭係執行中共的硬任務。今日睇完港澳辦的記者會,更加百分百肯定。真心講,林鄭賺到中共所給與的所謂榮耀、地位,真係無命享,佢會係香港史上遺臭萬年,最慘係佢嘅子孫後代,按傳統儒家的因果觀念,報應是落在自己後代裏,或者如某何姓議員,祖墳會被波及,總之係喺自己的族鏈上。

      刪除
  2. 777真係冇得救。

    昨日出來發噏風,仍然堅持不撤回惡法;再用新的語言陷阱---「壽終正寢」去形容「送中惡法」冇咗。777你自己白痴就好啦,唔好當香港人白痴啦。嗰4個字係形容一種狀況嘅詞語,你搵嚟去講法例的事。黃宏發已經講咗法例上咗立法會,「暫緩」係唔啱規舉,只能「撤回」。你現在仲衰到講「壽終正寢」,睇怕你自己個職位就真係快「壽終正寢」嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 少俠,睇見林鄭又搵新詞「壽終正寢」代替「撤回」,我開始覺得有這種政治對手,泛民和市民應該笑,因為佢不停給大家提供彈藥。下次林鄭開記者會,佢可以話條例草案已「香消玉殞」,再下一次則蒙主寵召、息勞歸主、魂歸天國、羽化登仙、福壽全歸、撒手塵寰、陽壽已盡、一命嗚呼……永不超生,這些用詞大概又可以捱到兩三個月。

      刪除
    2. 我總覺佢能力問題,
      佢只能接order 做事, 死做。
      我覺得大陸暫時根本唔想理, 又唔知點理,
      於是, 可能只係落命令盡快攪店,
      但又硬頸要命,死唔撤回,
      但是, 我一聽佢甘講就覺得不吉利,
      好地地, 點解用「壽終正寢」呢﹖

      刪除
    3. 佢可能先考慮英文點講,最簡潔就係「The bill is dead」,然後譯返中文,文雅兼正大的措詞,貼近的或是「壽終正寢」了。佢係個喜歡炫耀的人,斷唔會直譯「修訂草案已經死亡、終結」咁無花巧的。

      刪除
  3. 【行動升級] 721和平包圍中環軍營及解放軍總部 

    https://lih.kg/1305973
    ========

    唔係「鬼」就有鬼嘞!

    =========

    另:唔知點解唔俾我做超連結。與個帖有關,還是「枯稿」改了設定?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝通知。同帖留言話嗰個樓主係熱血公民打手,咁就九成九係鬼。
      幫你重貼。
      https://lih.kg/1305973

      P.S. 我有時自己留言都會失敗,留言會貼唔到,解決辦法係,如果用PC,先log out網誌,然後清除所有cookies,關browser,重開browser,就會如常運作的了。

      刪除
    2. 時間耐左, 自然滋生鬼, 真係好擔心呀﹗

      刪除
    3. 時間耐左
      自然生滋
      不用擔心

      刪除